FAQ

Comanda Online

Cum plasez o comandă?

Puteți plasa o comandă direct pe magazinul nostru online prin următorii pași:

1. Accesați produsul dorit din magazinul online Inotex

2. Selectați culoarea dorită și mărimea potrivită

3. Adăugați produsul în Coș

4. După ce produsul a fost adăugat în coș, apăsați pe coșul din dreapta sus, acceptați termenii și condițiile magazinului, după care apăsați pe butonul PLASEAZĂ COMANDA

5. Completați datele de facturare și livrare

6. Selectati metoda de livrare

7. Selectati metoda de plata dorita

8. Verificati datele de livrare, facturare si contact pentru a fi corecte

9. Apasati pe PLASEAZA COMANDA

10. Se va deschide automat o noua pagina in care va confirma plasarea comenzii

Daca doriti notificari prin SMS referitoare la statusul comenzii, adaugati numarul de telefon in sectiunea Actualizari de comanda.

Astfel, comanda a fost plasata pe site.

Metode de Livrare

Ce metode de expediere sunt disponibile?

Comenzile plasate pe Inotex vor fi trimise prin curierul Sameday.

Expediați la nivel internațional?

Produsele pot fi expediate international prin DHL iar costul transportului va fi suportat de client. Pentru comenzile plasate in Europa, produsele vor fi trimise prin GLS.

Metode de Plata

Ce metode de plată sunt acceptate?

Metodele de plata acceptate sunt urmatoarele:

- Ramburs (plata numerar la livrare)

- Ordin de Plata (transfer bancar direct in contul nostru)

- Card Bancar prin EuPlatesc.ro

- Card Bancar In Rate ( pana la 3 rate prin cardul Star de la Banca Transilvania )

Retur / Schimb Produse

Cum pot returna un produs?

Pentru a returna sau schimba un produs trebuie sa faceti solicitarea de retur online: Solicită un retur

In procesul de retur puteti selecta produsul pe care doriti sa il returnati, motivul si tipul returului.

Dupa ce primim solicitarea de retur online, vom face comanda de curier pentru ridicarea produsului. In momentul in care primiti e-mailul de acceptare a returului, comanda de curier a fost facuta si urmeaza sa fie ridicat produsul in 24-48 ore lucratoare.

Trebuie să plătesc ceva pentru a returna articolele?

Daca dorești schimbarea produsului: costul de transport pentru noul colet cu produsul schimbat va fi platit de dvs. in momentul livrarii acestuia.

Dacă dorești restituirea comenzii: costul transportului către depozitul Inotex va fi de Inotex si va fi retinut din suma restituibila.

Ce fac daca Curierul nu a venit sa ridice produsul?

Daca curierul nu a venit sa ridice produsul in 24-48 ore lucratoare din momentul in care ati primit e-mailul de acceptare a returului, va rugam sa ne contactati telefonic pentru a reface comanda de curier.

Daca doriti sa trimiteti dvs. coletul, puteti trimite prin orice curier rapid la adresa: Soseaua Nicolina 189, Iasi.

*Nu trimiteti prin Posta Romana, nu avem personal dedicat pentru ridicarea coletului de la posta

Termenul de retur este de 14 zile calendaristice de la livrarea coletului.

Factura

Unde gasesc factura?

Factura se trimite în mod automat din programul de facturare prin e-mail în momentul creării acesteia dar se gaseste si in emailul de expediere comanda - Descarca Factura.

Factura se poate găsi și în contul dvs. de client în secțiunea Comenzile mele -> Descarcă factura.

Ce căutaţi?

Cosul tau