FAQ

Livrare

Ce metode de livrare sunt disponibile?

Livrăm oriunde în România prin curierat rapid.

Cât costă transportul?

Cost transport

România: 20 lei

Europa: 20 euro

Transport gratuit

România: pentru comenzi de peste 300 lei

Europa: pentru comenzi de peste 200 euro

Expediați internațional?

În curând vom expedia INTERNATIONAL prin DHL.

În EUROPA expediem prin GLS

Cum comand

Cum fac o comandă?

Puteți plasa o comandă direct pe magazinul nostru online prin următorii pași:

1. Accesați produsul dorit din magazinul nostru

2. Selectați culoarea dorită și mărimea potrivită

3. Adăugați produsul în Coș

4. După ce produsul a fost adăugat în coș, apăsați pe coșul din dreapta sus, acceptați termenii și condițiile magazinului, după care apăsați pe butonul PLASEAZĂ COMANDA

5. Completați datele de facturare și livrare, selectați metoda de livrare și plată dorită, după care apăsați butonul PLASEAZĂ COMANDA.

Astfel, comanda va fi plasată.

Plată

Ce metode de plată sunt acceptate?

- Numerar la livrare ( doar în România )

- Plata cu cardul

- Transfer bancar

Retur

Cumpărarea online este sigură?

Cumpărăturile online sunt sigure deoarece beneficiezi de o garanție de 14 zile în care poți returna produsul indiferent de motiv.

Dreptul de retragere există pentru a-ți permite să examinezi produsul așa cum ai face-o într-un magazin fizic, nu pentru a-ți oferi 14 zile de utilizare gratuită.

Trebuie să plătesc ceva pentru a returna articolele?

În cazul unui retur sau schimb de mărimi, costul transportului este suportat de client.

Cum pot returna un articol?

Pașii recomandați pentru a returna sau schimba un produs

1. Completarea formularului de retur

Completați formularul de returnare ONLINE sau formularul care poate fi descărcat AICI.

Dacă doriți schimbarea produselor, menționați în formularul de retur produsul și mărimea dorită.

Dacă alegeți rambursarea banilor, indicați un cod IBAN.

2. Pregătirea coletului

Puneți produsule nepurtate în cutia originală împreună cu formularul de returnare (dacă nu ați completat formularul online) și copia facturii.

Înveliți cutia pentru a evita deteriorarea în cursul transportării.

Dacă nu mai aveți cutia în care ați primit coletul, folosiți orice metodă de ambalare corespunzătoare pentru a nu deteriora produsele.

Schimbarea produselor

Dacă preferați înlocuire cu un alt produs, cel mai bine e să plasați o comandă nouă cu modelul dorit și să scrieți în nota comandă ”înlocuirea comenzii cu numărul (Order Reference din factură)”. Astfel, vă veți asigura că produsul nu dispare din stoc și că veți plăti doar diferența de preț dacă este cazul.

ATENȚIE! Dacă nu ați trecut în nota comandă ”înlocuirea comenzii cu numărul”, comanda va fi trimisă cu ramburs.

Echipa Inotex va pregăti produsele menționate în formularul de retur sau noua comanda și va trimite coletul prin GLS ( se va face schimb de colete ). Când va ajunge noul colet, CLIENTUL va oferi coletul cu produsele pe care dorește să le schimbe curierului GLS și va plăti taxa de transport pentru noul colet. Taxă de transport: 20 lei

Restituirea banilor

Dacă doriți restituirea banilor, vă rugăm să expediați produsul ambalat corespunzător la adresa

ZEBRA TEXTIL SRL, Șoseaua Nicolina 189, Etaj 2, 700714, Iași, prin orice serviciu de curierat dorit ( fără Poșta Română). Taxa de transport către INOTEX va fi achitată de către CLIENT.

Vă rugăm să nu trimiteți coletul cu ramburs deoarece nu-l vom putea accepta iar taxele de transport tur-retur vor fi plătite de dvs.

Coletul trebuie să includă factura și formularul de retur cu IBAN-ul în care se va face restituirea. Procesul de restituire poate să durează până la 14 zile, iar la scurt timp după acest proces, vă vom transfera banii în cont. Dacă aveţi şi alte întrebări/solicitări, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: comenzi@inotex.ro

Ce căutați mai exact?

Coșul tău