Pentru a începe procesul de returnare a comenzii, vă rugăm să introduceți adresa de e-mail sau numărul de telefon și numărul comenzii mai jos.

Cum pot face un retur?

  • Introduceți numărul comenzii și adresa de e-mail în câmpurile de mai sus și faceți clic pe Start
  • Urmați instrucțiunile și selectați articolele pe care doriți să le returnați
  • Veți primi un e-mail de confirmare cu liniile directoare de expediere după aprobarea cererii de returnare

 

Cine poate face retur?

Conform OUG nr. 34/2014 cumparatorul are posibilitatea de a se retrage din contractul de la distanta in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica.

Persoanele juridice nu au drept de retur.

 

Ce articole sunt returnabile?

Puteți returna articolele dvs. în termen de 14 de zile de la primirea comenzii.

  • Acestea trebuie să fie în stare originală
  • Hainele nu trebuiesc purtate sau spalate 
  • Produsele trebuie ambalate corespunzator
  • Formularul de retur primit in colet trebuie completat si pus in colet

Cadourile gratuite sau articolele promoționale nu sunt returnabile!

 

Numar de telefon:

  • Prefixul și distanțarea din număr sunt obligatorii pentru a începe procesul de retur

Există taxe pentru returnare?

  • Sunteți responsabil pentru taxele de expediere a returului cand ajunge coletul cu produsul schimbat. 
  • In cazul in care doriti restituirea contravalorii comenzii, taxele de transpor tur-retur nu sunt restituibile si vor fi retinute din contravaloarea comenzii
  • Cost transport: 20 lei
  • Taxele de expediere nu sunt rambursabile
  • Dacă cutia produsului ( saboților) este deteriorată din cauza neambalării corespunzătoare a coletului, se va reține o taxă de 5 lei.

 

Cât de curând îmi voi primi produsul schimbat?

  • Odată ce returnarea dvs. este primită și verificată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. Daca articolul este in starea originala si poate fi revandut, vom trimite cat de curand coletul cu noul produs
  • Transportul catre depozitul Inotex este platit de Inotex doar pentru schimbul de produse. Pentru restituire banilor, suma va fi retinuta din valoarea comenzii.
  • Taxa de transport pentru schimb de produse va fi platita cand va ajunge noul colet

 

Cât de curând îmi voi primi rambursarea?

  • Odată ce returnarea dvs. este primită și verificată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom notifica cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
  • Dacă sunteți aprobat, atunci rambursarea dvs. va fi procesată, iar rambursarea va fi efectuata in contul bancar trecut pe formularul de retur, în termen de maxim 14 zile lucrătoare.

Ce căutaţi?

Cosul tau