Cum pot sa fac o comanda?

Cosul de cumparaturi 
Inotex a creat pentru dumneavoastra un sistem de comanda simplu, rapid si eficient. Pentru realizarea unei comenzi nu este necesara inscrierea.
Pasul nr.1 – Alege produsul dorit

Odata ce ati gasit produsul dorit, selectati marimea si culoarea, dupa care dati click pe butonul “Adaugă în coș“. Produsul va fi automat introdus in cosul dumneavoastra de cumparaturi. Pentru a vedea cosul de cumparaturi, apasati pe cosul negru *dreapta sus*.  In cosul de cumparaturi veti vizualiza lista produselor adaugate si unde veti putea sa actualizati cantitatea dorita sau sa stergeti unul sau mai multe produse din cos.. La terminarea cumparaturilor selectati campul ”Finalizare” (Checkout). Daca aveti un cont pe site-ul nostru selectati campul “INTRA CONT” sau completati toate detaliile pentru un nou cont (daca nu aveti un cont pe site).  In cazul in care nu sunteti membru, dar doriti sa deveniti, dati click pe butonul “Sunt membru (Vreau sa devin membru)” si completati campurile obligatorii pentru acest serviciu.
Pasul nr.2 – Completeaza datele personale

In functie de tipul facturii pe care o doriti, alegeti unul din campurile “Persoana fizica” sau “Persoana Juridica (SRL, PFA…)”. Completati apoi datele personale sau datele firmei dvs. si adresa de livrare . Dupa completarea campurilor obligatorii, selectati una din modalitatile de plata (plata ramburs ) si dati click pe butonul “Finalizare comanda” In urma realizarii comenzii veti primi automat un email care va contine urmatoarele date: numele si codul produselor comandate, modalitatea de plata, timpul de livrare si, dupa caz, factura proforma aferenta comenzii.
Care este costul transportului?
* Produsele Inotex vor fi livrate prin curierat rapid, in toata Romania.
* Transportul pentru Romania este GRATUIT in conditiile in care valoarea totala a achizitiei depaseste suma de 250 lei. In cazul in care valoarea cumparaturilor este mai mica decat suma amintita, costul transportului este de 18 lei.

Cand imi sunt livrate produsele? 
* Produsele vor fi livrate in urmatoarele zile lucratoare. In cazul in care produsul dorit apare pe site ca lipsa stock, va rugam sa luati legatura cu noi pentru mai multe detalii.

Care este modalitatea de plata?
* Ramburs (Se achita cash in momentul primirii coletului)

Cum pot afla daca produsul este in stoc? 
In pagina fiecarui produs sunt oferite informatii referitoare la disponibilitatea stocului. Aceste informatii sunt actualizate periodic si pot fi:
* In stock – produsul se afla in stoc si este imediat livrabil.
* Indisponibil – produsul nu este disponibil momentan, insa ne puteti contacta pentru mai multe informatii.
Cum pot restitui un produs cumparat? 
Produsele achizitionate se pot returna in termen de 14 zile lucratoare de la primire in cazul in care respectati urmatoarele:
* Produsele sunt pastrate in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate. Nu desfaceti, nu zgariati produsul.
* Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
* Returnarea banilor se va face numai prin banca cu Ordin de Plata emis pe numele cumparatorului. Asta inseamna ca vom avea nevoie de un Cont Bancar valid si un Cod Numeric Personal valid din partea dvs. Termenul de returnare a sumelor este de 72 de ore din momentul primirii si verificarii produsului.
* In aceste 14 zile de la cumparare nu sunteti obligat sa dezvaluiti motivul nemultumirii.
Cum pot anula o tranzactie? 
Anularea tranzactiei este posibila doar telefonic sau email fara obligatia de a mentiona motivul anularii acesteia.
Daca am reclamatii, cui ma adresez? 
Pentru informatii si suport puteti folosi formularul de contact sau sa ne scrieti la adresa de email office@inotex.ro .