CUM SE FACE SCHIMBUL SAU RETURNAREA PRODUSELOR?

CONDIȚIILE DE RETURNARE SAU SCHIMB:

1. Produsul trebuie returnat în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării.
2. Produsul nu a fost purtat și poate fi vândut din nou.
3. Produsul nu a fost deteriorat în nici un fel.
4. Puteți face un singur schimb la o comandă. Dacă doriți încă un schimb la o comandă pentru care ați făcut deja unul, trebuie să plătiți costul transportului integral.

Perioada de reflecție ( returnarea produselor ) de 14 zile nu este valabilă în cazul tuturor produselor. Iată o excepție:

Produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar (ex. un costum făcut la comandă) 

Ține cont!

Dacă te gândești să returnezi un produs, nu îl folosi, nu îi deteriora, nu îi rupe etichetele sau elementele de identificare și păstrează factura! Nu poți folosi produsele pe care le-ai primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a-ți permite să examinezi produsul așa cum ai face-o într-un magazin fizic, nu pentru a-ți oferi 14 zile de utilizare gratuită.

Pașii recomandați pentru a returna sau schimba un produs

1. Completarea formularului de retur

Completați formularul de returnare ONLINE sau formularul care poate fi descărcat AICI.

Dacă doriți schimbarea produselor, menționați în formularul de retur produsul și mărimea dorită.

Dacă alegeți rambursarea banilor, indicați un cod IBAN.

2. Pregătirea coletului

Puneți produsule nepurtate în cutia originală împreună cu formularul de returnare (dacă nu ați completat formularul online) și copia facturii. Înveliți cutia pentru a evita deteriorarea în cursul transportării. Dacă nu mai aveți cutia în care ați primit coletul, folosiți orice metodă de ambalare corespunzătoare pentru a nu deteriora produsele.

Schimbarea produselor

Dacă preferați înlocuire cu un alt produs, cel mai bine e să plasați o comandă nouă cu modelul dorit și să scrieți în nota comandă ”înlocuirea comenzii cu numărul (Order Reference din factură)”. Astfel, vă veți asigura că produsul nu dispare din stoc și că veți plăti doar diferența de preț dacă este cazul. ATENȚIE! Dacă nu ați trecut în nota comandă ”înlocuirea comenzii cu numărul”, comanda va fi trimisă cu ramburs.

Echipa Inotex va pregăti produsele menționate în formularul de retur sau noua comanda  și va trimite coletul prin GLS ( se va face schimb de colete ). Când va ajunge noul colet, CLIENTUL va oferi coletul cu produsele pe care dorește să le schimbe curierului GLS și va plăti taxa de transport pentru noul colet. Taxă de transport: 20 lei

Restituirea banilor

Dacă doriți restituirea banilor, vă rugăm să expediați produsul ambalat corespunzător la adresa ZEBRA TEXTIL SRL, Șoseaua Nicolina 189, Etaj 2, 700714, Iași, doar prin orice serviciu de curierat dorit ( fără Poșta Română). Taxa de transport către INOTEX va fi achitată de către CLIENT. 

Vă rugăm să nu trimiteți coletul cu ramburs deoarece nu-l vom putea accepta iar taxele de transport tur-retur vor fi plătite de dvs.

Coletul trebuie să includă factura și formularul de retur cu IBAN-ul în care se va face restituirea.

Procesul de restituire poate să durează până la 14 zile, iar la scurt timp după acest proces, vă vom transfera banii în cont.

Dacă aveţi şi alte întrebări/solicitări, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: comenzi@inotex.ro