CUM SE FACE SCHIMBUL SAU RETURNAREA PRODUSELOR?

CONDIȚIILE DE RETURNARE SAU SCHIMB:

1. Produsul trebuie returnat în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării.
2. Produsul nu a fost purtat și poate fi vândut din nou.
3. Produsul nu a fost deteriorat în nici un fel.
4. Puteți face un singur schimb la o comandă. Dacă doriți încă un schimb la o comandă pentru care ați făcut deja unul, trebuie să plătiți costul transportului integral.

Perioada de reflecție ( returnarea produselor ) de 14 zile nu este valabilă în cazul tuturor produselor. Iată o excepție:

Produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar (ex. un costum făcut la comandă)

PAȘII RECOMANDAȚI PENTRU A RETURNA SAU SCHIMBA UN PRODUS:

1. Completați formularul de returnare ONLINE sau formularul care poate fi descărcat AICI. Dacă alegeți rambursarea banilor, indicați un cod IBAN. Dacă preferați înlocuire cu un alt produs, cel mai bine e să plasați o comandă nouă cu modelul dorit și să scrieți în comentariu ”înlocuirea comenzii cu numărul (Order Reference din factură)”. Astfel, vă veți asigura că produsul nu dispare din stoc și că veți plăti doar diferența de preț dacă este cazul. 

2. Puneți produsul nepurtat în cutia originală împreună cu formularul de returnare (dacă nu ați completat formularul online) și copia facturii. Înveliți cutia pentru a evita deteriorarea în cursul transportării. Puteți utiliza cutia în care a venit comanda. 

3. Expediați produsul ambalat pe adresa ZEBRA TEXTIL SRL, Șoseaua Nicolina 189, 700714, Iași, prin serviciul de curierat FAN COURIER SAU GLS.

PENTRU ZONELE RURALE 

Pentru zonele aflate in afara ariei principale de livrare FAN COURIER  va rugam sa expediati coletul cu ce serviciu de curierat doriti dvs. ca sa ajunga direct la adresa de mai jos pe cheltuiala dvs. Dacă ați plătit transportul către noi, taxa de transport pentru noul colet va fi suportată de INOTEX.

Coletul trebuie insotit de o copie dupa factura si o nota in care sa ne specificati ce anume doriti sa primiti la schimb, ambalat atent pentru a evita deteriorarea produselor. Coletul trebuie sa ajunga pe adresa:  Șoseaua Nicolina 189, etaj 2, birou 3,  Iasi.

NU EXPEDIATI COLETELE CU POSTA ROMANA, LA SEDIUL ACESTORA – NU AVEM PERSONAL ANGAJAT CARE SA SE DEPLASEZE LA SEDIILE POSTEI ROMANA! DACA EXPEDIATI CU POSTA ROMANA – FOLOSITI SERVICIUL CARE LIVREAZA COLETUL LA SEDIUL NOSTRU!

DACĂ NU SELECTATI SERVICIUL CARE LIVREAZA COLETUL LA SEDIU, COLETUL TRIMIS SE VA ÎNTOARCE ÎNAPOI PE CHELTUIALA DVS.

PENTRU ZONELE URBANE

FAN COURIER  – Doar zone urbane, 0 km externi

Taxa de transport către noi va fi suportată de INOTEX la trimiterea coletului către noi, iar dvs. sunteți responsabil/ă pentru achitarea cheltuielilor transportului pentru retur când ajunge noul colet

Vă rugăm să nu trimiteți coletul cu ramburs, deoarece nu-l vom putea accepta iar taxele de transport tur-retur vor fi plătite de dvs.

4. Comanda de schimb se expediază doar odată ce returul a ajuns la depozitul din Iași și a fost verificat. Schimbul nu se face la curier. 

Procesul de returnare  poate să durează până la 14 zile, iar la scurt timp după acest proces, vă vom transfera banii în cont sau vom expedia noua comandă. Dacă aveţi şi alte întrebări/solicitări, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: comenzi@inotex.ro

Ține cont!

Dacă te gândești să returnezi un produs, nu îl folosi, nu îi deteriora, nu îi rupe etichetele sau elementele de identificare și păstrează factura! Nu poți folosi produsele pe care le-ai primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a-ți permite să examinezi produsul așa cum ai face-o într-un magazin fizic, nu pentru a-ți oferi 14 zile de utilizare gratuită.